TÜRK AYAKKABISI THE MICAM’DA  VURDU GOL OLDU

TÜRK AYAKKABISI THE MICAM’DA VURDU GOL OLDU

Dünya ayakkabı sek­törünün prestijli fuarlarından The Micam, 2016 yılının ilk dönemini başa­rıyla kapattı. Şubat ve Eylül aylarından her yıl iki kez ka­pılarını açan fuar, 14-17 Şubat tarihleri arasında ziyaretçile­rini ağırladı. Dünya ayakkabı pazarının orta ve üst segmen­tine hitap eden fuarın Eylül 2015 etkinliğinde bin 443 ka­tılımcı firma/marka ile 33 bin 372 kişi ziyaret etti. Fuarı, bu dönemde yüzde 1,8 oranın­da artışla 821’i İtalyan, 635’i yabancı olmak üzere bin 456 katılımcı firma/marka, 32 bin 703 ziyaretçi ve 16 bin 343 de yabancı ziyaretçiyi ağır­ladı. Fuarın son döneminde ürün gruplarının yerlerinde birtakım değişiklikler yapıldı.

 

Fuara 35 Türk firması katıldı

2005 yılından itibaren İTKİB’in milli katılım dü­zenlediği fuara, bu dönem aralarında Ridge, Molyer, Po­letto, De Marchi, Inuovo gibi Türkiye ve dünyada mar­kalaşmış veya markalaşma yolunda ilerleyen firmaların da bulunduğu 26 bay-bayan ayakkabı üreticisi firma ile 1, 2, 4, 5 ve 7 salonlarında ka­tılım sağladı. İzmir Ayakkabı Kümesi’nden de 9 firmanın katıldığı fuara toplamda 35 Türk firması katıldı. İtalya’nın Milano şehrinde düzenlenen The Micam Ayakkabı Fuarı esnasında uzun yıllardır İT­KİB tarafından düzenlenen organizasyon kapsamında düzenli olarak çeşitli tanıtım faaliyetlerine yer veriliyor. Bu çalışmalarda Türk ayak­kabı sektörünün yurtdışın­daki bilinirliğinin ve kalite algısının yükseltilmesi hedef­leniyor. Bunlardan biri de 11 yıldır faaliyet gösteren ve birçok başarılı projeye imza atan, yurtdışında Türkiye’yi başarıyla temsil eden Deri Tanıtım Grubu’nun, yetene­ği ve üstün futbol zekâsıyla takdir edilen Arda Turan ile sürdürdüğü reklam/tanıtım çalışması oldu. The Micam Fuarı’nda da kullanılan afiş­ler başta Milano olmak üzere yurtdışı hedef pazarlarındaki tanıtımlarında yer alırken, Arda Turan, kampanyanın reklam filminde de oyna­dı. Filmde, Deri Tanıtım Grubu’nun hedef pazarla­rından biri olan Çin’e atıfta bulunarak, yarı Amerikalı, yarı Çinli bir genç kız, Türk derisinden yapılan darbukayı çalıyor. Arda Turan ise kızın karşısında Türk derisinden üretilen ayakkabıları ile step yapıyor. Üç bölümden oluşan reklamda, darbuka ritimleri ve Arda Turan’ın adımlarının gittikçe hızlandı­ğını; reklam filminin sonun­da atışmayı Arda Turan’un kazandığını görüyoruz.