TÜRK DERİSİ MİLANO’DA 6 MİLYON KİŞİYLE BULUŞUYOR
11 Nisan 2016
GEÇTİĞİMİZ YIL DUOMO KATEDRALİ’NE ASILAN DEVASA TÜRK DERİ REKLAMLARININ AVRUPA’DA YAKLAŞIK 6 MİLYON KİŞİ TARAFINDAN GÖRÜLDÜĞÜ TAHMİN EDİLİYOR. PROJENİN İKİNCİ AYAĞINDA TÜRK DERİSİNİ TANITAN REKLAM PANOLARI MODANIN KALBİ KONUMUNDAKİ MİLANO’DA DUOMO KATEDRALİ’NE GERİ DÖNDÜ.
Deri Tanıtım Grubu(DTG) Duomo Katedrali’ne 400 metreden dahi görülebilecek ilanlar verdi. Türk derisi ile İtalya’da ses getirmeyi planlayan DTG, tanıtım çalışmalarına ara vermiyor. Genç Türk tasarımcıların deri konfeksiyon ve ayakkabı modelleri ile yön verdiği tasarımlar, Avrupa’nın en önemli vitrininde sergilenmeye başlandı. İlan billboardlarda Ekim ayı boyunca gösterimde kalacak.
Günde 210 bin kişi görecek
Duomo Meydanı, aynı ismi taşıyan katedralle birlikte Milano’da turistlerin en çok ziyaret ettiği; gün içinde de en yoğun kalabalığın olduğu yer olarak biliniyor. Bu anlamda günde en az 210 bin, ayda ise 6 milyon kişinin katedralin üzerindeki ilanı görmesi tahmin ediliyor. İtalya’nın en büyük ikinci şehri olan Milano, aynı zamanda ülkedeki moda, sanayi ve medyanın da merkezi durumunda… Milano, bütün önemli İtalyan moda markalarının flag ship mağazalarına ev sahipliği yapıyor.
Türk derisine İtalya’dan ilgi
İtalyan moda otoritelerinin kendilerine “Eğer bir gün Türkiye’den bir dünya markası çıkacaksa bu deri sektöründen olacak” dediğini belirtiyor Erdal Matraş. İtalyan derisinin dünyadaki algısının çok yüksek olduğunu söyleyen Matraş, lüks İtalyan markalarının Türk derisinin en önemli alıcıları arasında olduğunu belirtiyor. İtalya, Rusya’dan sonra Türk derisine en çok ilgi gösteren ikinci ülke. İtalya tanıtımları için hazırlanan ürün çekimlerini Türkiye’nin önde gelen moda fotoğrafçılarından Tamer Yılmaz gerçekleştirdi.