TÜRK DERİSİ LINEAPELLE'DE GÜCÜNÜ KORUYOR

İtalya'da düzenlenen Lineapelle Deri Fuarı'nın bu yılki birinci dönemine 16'sı İDMİB milli katılımı kapsamında olmak üzere 31 Türk deri firması katıldı. Prestijli fuarlar arasında yer alan Lineapelle Fuarı'ndan firmalar memnun ayrıldı.

Dünya deri sektörünün en önemli ve prestijli fuarları arasında yer alan Lineapelle Deri Fuarı, 23-25 Şubat 2016 tarihlerinde ziyaretçilere kapılarını açtı. Lineapelle, kalite ve stil inovasyonlarıyla konusunda sürekli lider olarak karakterize edilmiş bir fuar. Ana teması ayakkabı, deri giyim, mobilya, ve aksesuar bileşenlerinde 2016 İlkbahar-Yaz modası olarak belirlenen fuar, tüm bu alanlarda muhtemel trendleri misafirlerine sundu. Türkiye milli katılım organizasyonu ile İDMİB tarafından gerçekleştirilmekte olan fuara 16 deri firması 380 metrekare alanda gösterdi. Bireysel olarak Türkiye'den fuara katılan firma sayısı 15 oldu. Fuara 748'i italyan olmak üzere toplam bin 153 firma katıldı. Fuarı 20 bin kişi ziyaret etti. Lineapelle Deri Fuarı, İtalyan Ulusal Deri Endüstrisi Birliği (UNIC) tarafından yılda iki kere organize ediliyor. Fuar geçmiş senelerde İtalya'nın Bologna şehrinde düzenlenmekteyken, 4 dönemdir Milano şehrinde, Fiera Milano Rho fuar alanında düzenleniyor.

Etkin Türkiye ilan çalışması Fuar alanında sentetik/kumaşlar, tasarımcılar, okullar ve basın Hall 9'da toplanırken, tabakhaneler Hall 11, 13, 15, aksesuar-bileşen ise Hall 22 ve 24'te yer aldı. Katılımcı Türk markalar fuardan genel olarak memnun ayrıldı. Özellikle fuara yeni katılmaya başlayan aksesuar yan sanayi bölümündeki firmalar beklentilerinin altında bir ilgi olduğunu ifade etse de deri firmaları için durum biraz daha değişkenlik gösterdi. Fuara yeni katılmaya başlayan ve en arka bölgelerde olan firmaların bir kısmı oldukça memnun ayrıldıklarını ifade etti. Lineapelle Fuarı'nda Türk deri sektörünün yurtdışındaki bilinirliğinin ve kalite algısının yükseltilmesi adına tanıtm faaliyetleri de yapıldı. Milli katılım organizasyonu içerisinde yer alan firmaların detaylarının yer aldığı bir katalog hazırlanarak İTKİB info-standında ve fuarın diğer alanlarında ziyaretçilere dağıtıldı. Fuar katılımcılarının tamamının yer aldığı fuar kataloğunda bir ilan sayfası ve fuar resmi kataloğunun arka kapağına bir sayfa ilan çalışıldı. Fuar alanındaki diğer ilan çalışmaları ise şöyle; Micam Rho Metro istasyonuçıkışında üç adet 3x2'lik ışıklı billboard, Hall 9-11 girişine yakın 4x3 banner, Hall 13-15 girişine yakın 4x3 banner, Hall 9-11 resepsiyonuna inen alana yakın yerde 7.70x2.30 banner, 9-11. salonların resepsiyon girişindeki dış duvarında 10 adet cam blok. Ayrıca; ziyaretçi rehberinde firmaların ismi kırmızı olarak yazılırken, stand yerleşim planı ise yeşil arka plan rengi ile basıldı.

PAYLAŞ