Sosyal Medya Yönetimi Webinarı Yoğun Katılımla Gerçekleşti

İDMİB'in sosyal medya yönetimi webinarı yoğun katılımla gerçekleşti

 

İDMİB'in üyelerine özel olarak düzenlenen Sosyal Medya Yönetimi isimli webinarda katılımcılar, doğru sosyal medya yönetimi konusunda bilgilendirildi.

 

İDMİB; günümüzde etkinliğini artıran sosyal medyaya yönelik bir webinar düzenledi. Sosyal medya yönetiminin ele alındığı webinar; 24 Mart tarihinde, Kreatif Direktör Emrah Kabba eşliğinde gerçekleşti. İDMİB üyelerine özel olarak düzenlenen webinar kapsamında Emrah Kabba; doğru sosyal medya yönetimi, dijital dünya, dijital iletişim, dijital reklamcılık ve datalar konusunda önemli bilgilendirmelerde bulunarak, tecrübelerini katılımcılarla paylaştı. Sosyal medyanın doğru kullanılması ya da bu konuda profesyonellerle çalışılması sonucunda işletmelerin, hedef kitleye ulaşarak başarı elde edebileceğini belirten Kabba; bu noktada nasıl ilerlenmesi gerektiğini örneklerle anlattı.

 

“SOSYAL MEDYA DOĞRU KULLANILDIĞINDA BAŞARIYA GÖTÜRÜR”

 

Dijital iletişimin, hedef kitle belirleme ve hedef kitleye ulaşma noktasında çok önemli bir kolaylık sağladığını dile getiren Kabba; doğru yerde, doğru iletişim ve doğru reklam tekniklerinin kullanılmasıyla sosyal medyadan müşteri, gelir ve fikir yaratılabileceğini söyledi. Sosyal medyanın doğru kullanılmasının, her açıdan başarıya ulaşılmasını sağlayabileceğini belirten Kabba; “Sosyal medyada ne yapmalıyım, doğru içeriği nasıl bulurum gibi soruların cevabını artık herkes yavaş yavaş bulmaya başladı. Ancak bir tanımlama yapmak gerekirse; sosyal medya, herkesin baktığı yerde olmak demektir. Dijital iletişimin amacı; ürünün ya da yeteneğin, herkesin baktığı yerde olmasını sağlamak olmalı. İşte bu noktada datalar öne çıkıyor. Datalar, sosyal medyada sunulan içeriklerin hedef kitlelerini belirleme ve kitlelerin isteklerinin ne olduğunu göstermesi açısından çok mühim” şeklinde konuştu.

 

Son aylarda gündemde olan kişisel veri paylaşımı konusu hakkında da bilgi veren Kabba; “Günümüz dünyasında artık datalarımızı saklama gibi bir şansımız kalmadı. Şu an elinde akıllı telefon olan herkes az ya da çok, istemeden de olsa datalarını paylaşıyor. Kullandığımız uygulamalar, giriş yaptığımız web siteleri ile aslında farkında olmadan datalarımızı paylaşmış oluyoruz. Bu konudaki yetkililer de bizden alınan dataları işleyerek bizi, bizden daha iyi tanıyan bir profil ortaya çıkarıyor. Datalarımızla oluşan kaynak sonucunda, önümüzdeki süreç içinde yapmayı planladıklarımızla ilişkili içerikler ve reklamlar karşımıza çıkıyor. Anlattıklarım ilk bakışta korkutucu gözüküyor olsa da aslında işletmeler açısından bakıldığında muhteşem bir fırsat. Önemli olan işletmelerin bu fırsatları iyi değerlendirerek, doğru kanallar aracılığıyla harekete geçmesi” şeklinde konuştu. Yoğun bir katılımın olduğu etkinlik sonunda Kabba, katılımcıların sorularını da cevapladı.

 

 

 

 

PAYLAŞ